Hobby, Wargames, Modelbouw, Tabletop, Social, enz..
 
 
 
 
 amazing.. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Laurent
Site Admin


Geregistreerd op: 10 Dec 2011
Berichten: 64
Woonplaats: Middelkerke Cyriel de grootelaan

BerichtGeplaatst: 12-12-2011 18:50:45 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik heb deze ergens gevonden "Custom Build" echt amazing fantasie dat die man moet hebben. het bericht was origineel in het engels en is door Google transelate geweest.



The Big Mek Stompa was volledig kras-opgebouwd uit vele honderden componenten. De belangrijkste chassis, ergens onder alle andere delen, eigenlijk was een roze lampenkap met hartjes op het (niet van mij, ik haast toe te voegen - het was van mijn dochter). Ik heb op deze een laag van plasticard om de basisvorm te krijgen toegevoegd, dan in de loop van een heel jaar geleidelijk toegevoegd Bitz om het uit een zeer breed scala aan kits. Mijn favoriete onderdelen zijn de Furioso Dreadnought gespietst op de trofee rek en het enorme aantal van gunz al over. Dat ding is bijna net zo veel wapens zoals zij heeft klinknagels. Overigens, ik heb nooit wil weer snijden klinknagels van plastic staaf. Ik heb de tel kwijt (en gezond verstand) rond de 300 mark ...



Image



The Big Mek Stompa was entirely scratch-built from many hundreds of components. The main chassis, somewhere under all the other parts, was actually a pink lampshade with hearts on it (not mine, I hasten to add - it was my daughter's). Onto this I added a layer of plasticard to get the basic shape, then over the course of an entire year gradually added bitz to it from a very wide variety of kits. My favourite parts are the Furioso Dreadnought impaled on the trophy rack and the huge number of gunz all over it. That thing has almost as many guns as it has rivets. Incidentally, I never want to cut rivets from plastic rod again. I lost count (and sanity) around the 300 mark...
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Josity
Tempelier


Geregistreerd op: 11 Dec 2011
Berichten: 83
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: 12-12-2011 21:09:33 Reageren met citaatTerug naar boven

very nice Exclamation
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum